Lineajul Veritas si acordajele necesare
Lineajul este lanţul sau succesiunea prin care beneficiaţi de un acordaj. Se trezeşte un individ că are nişte idei măreţe, îşi imaginează un acordaj pe care eventual îl perfecţionează în timp şi apoi îl transmite succesorului sau succesorilor sub forma unui ritual, următorii din lanţ efectuând acordajul fără a fi, în mare parte, conştienţi de mecanismele şi semnificaţia acordajului respectiv. Şi, de ce să nu fim sinceri, foarte mulţi din fondatorii sistemelor respective n-au habar ce fac ei acolo, marea parte a acordajului, respectiv a mecanismelor prin care se modifică structura energetico-informaţională a elevului fiind făcute în mod incoştient, intuitiv.
Majoritatea fondatorilor de sisteme îşi obţin simbolurile folosite prin channeling, adică prin canalizarea şi decodificarea informaţiilor primite prin meditaţie, din propriul subconştient sau de la alte entităţi (persoane reale sau imaginare). Simbolurile din Veritas au fost adunate la un loc de către Diana Pop.
Primul simbol al sistemului Veritas, Luna, a fost obţinut accidental, de către Diana Pop, în timpul unei terapii energetice făcute acesteia de către Oana Z. Nu a fost nimic premeditat, Oana s-a conectat la Sursa de energie din care a fost creat Universul şi a cerut orice e necesar pentru Diana, iar aceasta s-a pomenit cu imaginea persistentă a simbolului. Nu se ştie dacă a mai fost utillizat înainte sau nu, negăsind informaţii despre simbol.
Al doilea simbol, Scrib, a fost obţinut de către Oana Z. prin channeling, căutând în timpul unui acordaj “ceva” necesar şi personalizat pentru Diana Pop.
Următoarele două simboluri descoperite în ordine cronologică, Issa 1 şi Issa 2, au fost descoperite prin gândire logică, la sfatul lui Valentin C. Acesta efectuase măsurători radiestezice prin care a aflat informaţiile: simbolul respectiv ar trebui să mai aiba două cercuri centrale; Diana Pop va “inventa” un alt sistem energetic; acest nou sistem energetic va avea 9 simboluri.
Având deja sugestionarea că ar trebui să fie un sistem aparte cu aceste simboluri şi având deja 4 dintre ele, Diana Pop şi prietenii apropiaţi au început să le folosească, să experimenteze şi să le descopere utilizările. Accidental, in timpul unei terapii energetice, când a folosit simbolurile Luna şi Ja Keiou Ma (Dragonul de apă), suprapunându-le unul peste celălalt, Diana Pop a observat atât efectele energetice foarte puternice, cât şi forma noului simbol astfel obţinut: Luna Ma.
An d’La a fost descoperit de Eduard, fiul Dianei. A început să repete cuvintele, în timp ce asista la o discuţie cu Vlad A. Observând efectele de energizare foarte rapide, şi-au dat seama că e ceva important şi, în timp, Diana a reuşit să vadă simbolul care se active prin repetarea mantrei sale.
Trebuie menţionat faptul că până în acest moment, nici unul dintre simboluri nu avea ataşat un nume, se cunoştea doar forma simbolurilor. Nu s-a insistat pe această idee, deoarece nici unul dintre cei care au experimentat simbolurile nu intenţiona să-şi facă o carieră din channeling. Următorul simbol a fost descoperit de Diana Pop, cu ajutorul unui bărbat necunoscut care îi transmitea telepatic că e momentul să le găsească câte un nume simbolurilor, iar apoi îi transmitea pe rand numele fiecărui simbol în parte. Nici până în acest moment Diana Pop nu este de accord cu numele unora dintre simboluri, dar le acceptă datorită faptului că mantra lor activează simbolurile. Spre finalul contactului telepathic, necunoscutul a mai transmis un cuvânt, madras, cât şi faptul că acesta era foarte important pentru viitorul sistem energetic, dacă era asociat cu o altă sintagma deja cunoscută. Cum Ja Keiou Ma cheamă un dragon de apă, a fost doar o chestiune de timp până a descoperit succesiunea cuvintelor care activau un nou simbol. Problema cu aceste simboluri era faptul că se activează foarte rapid, fiind dificil de descoperit forma simbolului, diin această cauză.
Următorul simbol a fost descoperit prin experimentare si gândire logica de către Diana Pop. Dacă simbolului Luna i s-a putut ataşa Dragonul de apă, Ja Keiou Ma cheamă dragonul de apă, iar Ja Keiou Madras invocă sfera care atrage in interiorul ei şerpii energetici, atunci dacă ataşezi simbolului Luna ceva, să aibă numele Luna Madras… în acel moment s-a activate o altă sferă energetică, ca un fel de poartă între dimensiuni, prin care era inversat efectul simbolului Ja Keiou Madras.
După ce Diana Pop a observat fenomenul prin care şerpii energetici pot fi transformaţi în dragoni, acelaşi bărbat necunoscut a insistat să-I transmită ideea de a se folosi de Ja Keiou Madras pentru a atrage şerpii şi apoi să-I transforme în dragoni, iar când aceasta era încântată de noile entităţi şi deci mai dispusă să accepte noi idei de la individ, i-a transmis şi sintagmele folosite ca fază a doua pentru simbolul Ja Keiou Madras: Master Dragon, respectiv Dragon Master.
Cuprins de entuziasm şi sugestionat mental de alte entităţi, Vlad A. a încercat să privească în viitor şi să descopere ultimul symbol al sistemului Veritas: Ka Ma’at. I-a prezentat Dianei forma incertă pe care a vizualizat-o, iar aceasta, folosindu-se de măsurătorile energetice şi de ajutorul energetic al entităţii Metatron, a obţinut forma finală a simbolului, numele lui, cât şi numele sistemului energetic: Veritas.
Până în acest moment, totul părea o joacă de-a bioenergetica şi o glumă proastă. Diana Pop era obişnuită să verifice informaţiile primte, căutând adevărul şi voia să afle cât din acest sistem era susţinut din afară şi cât era susţinut de propria sa ambiţie şi energie. Însă simbolurile funcţionau în forţă, oamenii acceptau cu entuziasm atât sistemul cât şi numele respective, iar ca efect secundar al acordajelor s-a observat ulterior că oamenii au tendinţa să spună adevărul, să nu mai poată minţi cu aceaşi uşurinţă ca înainte de acordaj.
La unul din seminariile maestrului Dragoş Argeşanu s-au experimentat practice acordajele de Reiki tradiţional. Ca exemplu pentru ceilalţi, Dragoş Argeşanu efectua acordajul de la acel moment împreună cu maestro care îi făcea atunci acordajul Dianei Pop, introducând astfel firele energetice ale sale în structurile energetice ale Dianei Pop. Când Dragoş Argeşanu a insistat să se introducă în acordaje, pentru fiecare din sală, simbolurile necesare, Diana Pop a observat cum pornesc de la ea spre ceilalti din sală anumite simboluri, grupate câte 3 şi se fixează în interiorul acordajelor celor din sală. Astfel, a observat gruparea simbolurilor pe grade, cât şi faptul că nu se imprima la toţi din sală totalitatea simbolurilor, ci pe gradele sistemului, în funcţie de structurile fiecăruia.
E impropriu spus, cu atât de multe influenţe din exterior, că Diana Pop este fondatoarea sistemului. Meritul ei este acela de a le aduna împreună şi a efectua primele acordaje pentru acest sistem energetic.
Nu sunt obligatorii acordaje anterioare gradului I de Veritas. Sunt utile acordajele de Karuna sau Shamballa, familiarizând individul cu entităţile superioare, cei care veghează şi ajută oamenii preponderent cinstiţi şi îndreptaţi spre bine: maeştri ascensionaţi, arhangheli etc. Simbolurile folosite în Karuna, utilizate pentru contactarea arhanghelilor Mihail, Rafael sau Gabriel pot fi introduse în acordajul de Veritas.
Totuşi, anumite condiţii se impun, care pot fi determinate prin măsurători radiestezice sau cu pendulul. Mai exact, se poate măsura dimensiunea anumitor câmpuri energetice, cele interesate fiind: câmpul de emisie, câmpul de recepţie şi câmpul de contact informaţional cu universul. Este important ca ultimul câmp sa fie cel mai mare, iar cel de emisie să fie cel mai mic. Se măsoară dimensiunea acestor câmpuri utilizată în mod obişnuit de către elev, nu cea din momentul măsurătorii! De ce este important? Un câmp de emisie mai mare sugerează faptul că elevul proiectează mental în detrimentul celorlaltor persoane din jur, încercând să-şi impună voinţa de multe ori în contra intereselor celorlaltor persoane. Este cazul celor dezechilibraţi mental, de cele mai multe ori, sau cum se spune, cu orgoliul mare, iar un acordaj care să le amplifice puterea de emisie nu este de dorit în acest caz.
Un câmp de recepţie mai mare înseamnă că elevul este dispus să asculte pe cei din jur, bazându-şi o parte din informţiile necesare sieşi pe cele colectate din mentalul colectiv, însă nu este dispus să înveţe mai mult de atât, în subconştientul său fiind adânc înrădăcinată ideea că restul este nebunie. Domeniul mental al elevului este unul limitat, orice informaţie parvenita care nu corespunde stereotipurilor alese este deformată, pentru a intra în tiparele dorite, chiar dacă nu într-un mod atât de evident ca în cazul anterior. Un sistem energetic care să implice alte entităţi este o sursă de dezechilibru pentru aceştia, motiv pentru care Veritas nu este recomandat.
Ultima categorie, a celor cu câmpul de contact informaţional cu universul, mai mare, sugerează faptul că elevul are o minte deschisă spre nou, spre învăţare şi îsi poate păstra echilibrul mental în aceste condiţii. Acest tip de elevi nu se vor ruşina să accepte ajutorul conştient sau inconştient al celor din jur, fiind de asemenea mai greu de sugestionat de către doritorii de manipulare. Pentru cei care nu folosesc radiestezia şi nu ştiu să măsoare, se poate utiliza cu succes un pendul. Se ţine acest pendul în dreptul chakrei a doua (la aproximativ 2 degete sub buric), la distanţă de corp şi se dă pendulului comanda mentala de a arăta daca există o legătură de tip maestru-elev între maestru şi cel care îsi doreşte acordajul. Dacă această conexiune există (ea se formează în mod automat în momentul interconectării campurilor energetice ale acestora, dacă sunt compatibili şi elevul are nevoie şi îşi doreşte acordajul), pendulul va balansa în linie dreaptă între maestru şi elev.
No comments:
Post a Comment